niedziela, 1 kwietnia 2012

Rozdział 16


W wywiadzie padło wiele pytań od fanów. Gdy wywiad się skończył wyłączyłam radio. Poszłam z Darcy na dół i zrobiłyśmy sobie coś do picia. Zadzwoniłyśmy do pizzerii zamówiłyśmy  pizzę. Po 20 minutach przywieziono nam pizzę. Włączyłyśmy telewizor i zaczęłyśmy jeść. Gdy ugryzłam kawałek zrobiło mi się nie dobrze i pobiegłam do łazienki i zwymiotowałam.
- Co się dzieje? – zapytała Darcy
- Nie wiem. Nagle zrobiło mi się nie dobrze
 Poszłyśmy do pokoju na górę i usiadłyśmy na łóżku.
- Dlaczego tak nagle zrobiło ci się nie dobrze? – zapytała Darcy
- Może dlatego, że wczoraj za dużo wypiłam
- A może ty jesteś w ciąży?
- Nie. To jest nie możliwe
- A zabezpieczyliście się wczoraj z Zayn’em?
- Nie pamiętam. Byłam pijana.
Zadzwoniłam po Zayn’a, żeby przyszedł. Był u nas po 15 minutach. Drzwi otworzyła Darcy, bo ja byłam w łazience.
- Cześć wejdzie – powiedziała Darcy do Zayn’a i Harry’ego
- Cześć – powiedział Harry i pocałował Darcy na przywitanie
- Gdzie Amy – zapytał Zayn
- Wymiotuje w łazience –powiedziała Darcy
Gdy zeszłam na dół poprosiłam Zayn’a, żeby poszedł ze mną na górę.  Chciałam z nim porozmawiać sam na sam. Darcy i Harry zostali Nadole.
- Dlaczego wymiotujesz? – zapytał Zayn gdy tylko zamknęłam  drzwi od pokoju
- Nie wiem od rana źle się czuje
- Może to po imprezie. Może za dużo wypiłaś
- Też tak uważam, ale Darcy twierdzi, że jestem w ciąży
- Przecież to nie możliwe
- Na pewno?
- Tak. Przecież się zabezpieczyłem
- To dobrze. Nie mogłabym wrócić do La w ciąży.
Porozmawialiśmy jeszcze chwile i zeszliśmy na dół.  Darcy i Harry śmiali się z jakiejś komedii, która leciała w TV. Dołączyliśmy do nich. Po Wilmie poszliśmy na spacer. Chodziliśmy bez celu po mieście przez jakąś godzinę. Rozmawialiśmy o różnych sprawach. Chłopacy odprowadzili nas do domu i poszli do siebie.
- Jak po imprezie ? – zapytała mama Chris’a
- Dobrze – powiedziałam – Rano źle się czułam, ale już jest lepiej
- A u ciebie Darcy?
- U mnie wszystko w porządku
- Zaraz będzie kolacja. Siadajcie
- Ja nie jestem głodna – powiedziałam- Pójdę na górę
- Dobrze. A ty Darcy?
- Ja chętnie coś zjem
- Amy możesz zawołać Chrisa ?
- Dobrze
Poszłam na górę i powiedziałam Chris;owi, że ma iść na kolację. Weszłam do mojego pokoju. Włączyłam laptop i położyłam się na łóżko.  Przeczytałam parę plotek. Zobaczyłam nagłówek ” Harry Styles ma nową dziewczynę”. Włączyłam, bo myślałam że chodzi o Darcy. Jednak na zdjęciu była jakaś inna dziewczyna. Nie mogłam w to uwierzyć. Jak on mógł jej to zrobić? Myślałam. Gdy dłużej wpatrywałam się w to zdjęcie przypomniało Mio się, że już je gdzieś widziałam. Na tamtyn zdjęciu Harry był z Louis’em i nie trzymali się za ręce. Zaczęłam szukać go w Internecie. Znalazłam. Wiedziałam, że Harry kocha Darcy i nie mógł by jej tego zrobić. Wróciłam do karty z plotką w tym momencie do pokoju weszła Darcy.
- Co to ma być? –pytała gdy tylko zobaczyła zdjęcie – Jak on mógł . nienawidzę go
- Uspokój się
- Przecież on mnie zdradza
- On cie nie zdradza
- A to zdjęcie to co ?
- Przeróbka. Patrz –pokazałam jej zdjęcie Harry’ego i Louis’a
W tym momencie do Darcy zadzwonił Harry, aby jej wszystko wytłumaczyć. Ona powiedziała mu, ze wie ze zdjęcie jest przeróbką. Po skończonej rozmowie Darcy dołączyła do mnie i dalej czytałyśmy plotki. Gdy skończyłyśmy poszłyśmy się myć. Położyłyśmy się na łóżku  i rozmawiałyśmy. Nawet nie wiem kiedy zasnęłyśmy . 




Mam nadzieje, że się podobało. Według mnie nie za bardzo wyszedł. Proszę komentujcie. Zależy mi.

2 komentarze: