czwartek, 29 marca 2012

Rozdział 15


Obudziłam, się w ramionach Zayn’a
- Jak się spało kochanie? –zapytał
- Fantastycznie kotku – pocałowałam go delikatnie w usta – Czy my …
- Tak zrobiliśmy to – pocałował mnie namiętnie
- Chyba nie w porę – powiedział stojący w drzwiach Louis
- No nie w porę – powiedział Zayn- Wyjdź. Zaraz zejdziemy na dół.
Louis wyszedł. Zayn pocałował mnie w czoło. Wstał z łóżka , ubrał się i dał mi swoją bluzkę i spodnie dresowe, żeby miała w czym chodzić. Ogarnęłam swoje włosy i poszliśmy na dół. Darcy i chłopacy siedzieli przy stole.
- Tak szybko. Myślałem, że4 jeszcze trochę pobędziecie w łóżku zaśmiał się Louis
- Zamknij się – Zayn rzucił w niego telefonem
- Właśnie zrobiłem tacos – powiedział Harry – Zjecie z nami ?
- Jasne – powiedziałam – Jestem bardzo głodna
- W końcu miałaś męczącą noc – powiedział Niall
- Dajcie spokój – powiedział Liam
- Chociaż jedna osoba jest normalna – powiedziałam
- To ja i Harry jesteśmy nienormalni? – zapytała Darcy
- Wy też jesteście normalni
- Ale Louis i Naill są nienormalni – powiedział Zayn
- Smacznego – powiedział Harry kładąc tacos na stole
Zaczęłyśmy jeść. Po śniadaniu musiałyśmy wracać do siebie. Poszłam na górę po swoje rzeczy. Pożegnałyśmy się z chłopakami. Po 15 minutach byłyśmy już w domu.
- Jesteśmy – krzyknęłam i poszłyśmy do swojego pokoju
Usiadłam na kanapie i myślami wróciłąm do nocy.
- Jak było z Zayn’em – zapytał Darcy
- Doskonale. To moje najlepsze urodziny
- A ty nie chciałaś się zgodzić na imprezę
- Dobrze, że się zgodziłam. Zobacz co dostałam od ZAyn’a – pokazałam Darcy naszyjnik
- Jest śliczny
Gadałyśmy przez jakąś godzinę. Rozmowę przerwał nam dzwonek do drzwi. Zeszłyśmy na dół, żeby otworzyć, bo w domu nikogo nie było. W drzwiach stali Liam i Harry. Wpuściłyśmy ich do środka
 - Amy możemy pogadać? –zapytał Laim – Ale tak sam na sam
- Jasne. Chodźmy na górę
Poszliśmy na górę i weszliśmy do pokoju mojego i Darcy. Zamknęłam drzwi i usiedliśmy na łóżku.
- O czym chciałeś pogadać ? – zapytałam
- Muszę ci się do czegoś przyznać – zaczął Liam – Ale obiecaj, że nie będziesz zła
- Obiecuję.  O co chodzi?
- Nie wiem jak to powiedzieć
- Po prostu powiedz
-  Spróbuje – Liam pocałował mnie z zaskoczenia
- Co ty wyprawiasz? – odepchnęłam go i wstałam z łóżka – Ja jestem z Zayn’em
- Wiem. Ale odkąd cie zobaczyłem zakochałem się w tobie. Jednak jak Zayn powiedział mi, że mu się podobasz to pomyślałem że to nie ma sensu i dałem sobie z tym spokój
-  To dlaczego mnie pocałowałeś?
- Jak dzisiaj Louis powiedział, że spałaś z nim to poczułem się zazdrosny – wytłumaczył
Gadaliśmy jeszcze przez jakis czas. Postanowiliśmy, że nadal będziemy przyjaciółmi i nikomu nie powiemy o tym co tu zaszło. Przytuliliśmy się po przyjacielsku. Nagle do pokoju wszedłZayn
- Zostaw ją – krzyknął  odpychając Liam’a
- O co ci chodzi ? –zapytał Liam
- O co? Ty już dobrze wiesz o co
- Zayn my tylko rozmawialiśmy – powiedziałam
- Naprawdę?
- Tak. Miałem do niej sprawę, więc przyszedłem tu i porozmawialiśmy. Nic więcej.
- Skoro tak to przepraszam was. Ale myślałem, że robicie tu coś innego
- Co?! – zapytałam z Liam’em ze zdziwionymi minami
- Nie wiem. Niall powiedział, że Lou mu powiedział, że słyszał jak umawiacie się na Radkę
- Wierzysz komuś kto prawie niczego nie traktuje poważnie ? – zapytałam
-Nie, ale to był takie realne. Pomyślałem, że mnie zdradzasz
- Przecież bym ci tego nie zrobiła kochanie. Kocham tylko ciebie
Gdy Liam to usłyszał chyba zrozumiał jak bardzo zranił by swojego przyjaciela i że zespół by się pewnie rozpadł .
- Stary ja też bym cie tego nie zrobił – powiedział Laim – Przecież   jesteśmy przyjaciółmi
 - Wiecie co zapomnijmy o tym co się utaj stało. Okey? – zapytał Zayn
- Okey – odpowiedzieliśmy
Po zakończeniu rozmowy poszliśmy na dół. Zobaczyliśmy, że Darcy i Harry się całują
- Przepraszam, że przeszkadzamy, ale musimy wracać – powiedział Zayn
- Za pół godziny mamy wywiad w radiu – dodał Liam
- A może dziewczyny pojadą z nami? - zapytał Harry
- Darcy jak chcesz to jedź. Ja zostaje w domu - powiedziałam
- Zostanę z tobą
Pożegnaliśmy się z chłopakami. Oni pojechali do radia a my poszłyśmy na górę. Chwilę porozmawiałyśmy i włączyłyśmy radio. Ustawiłyśmy na stacje, w której wywiad mają chłopacy.

3 komentarze:

  1. świetny <3
    czekam na kolejny :**
    wbijesz do mnie na one step to love ? :) .x

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnom cudowny ♥
    czekam na następny miśku < 33

    OdpowiedzUsuń