niedziela, 18 marca 2012

Rozdzaiał 7


W pudełku był mój telefon.
- Skąd go masz? – zapytałam
- Zostawiłaś go wczoraj w mojej bejsbolówce – odpowiedziała
- Ja go dzisiaj szukałam, po całym domu – powiedziałam – dlaczego mi nie powiedziałeś jak dzwoniliście ?
- Chciałem ci zrobić niespodziankę – powiedział
- Udała ci się – powiedziałam uśmiechając się szeroko do Zayn’a
- To już wiem skąd masz mój numer – powiedziała Darcy do Harry’ego
- Przepraszam, że grzebałem ci w telefonie, ale jakoś musieliśmy  się z wami skontaktować- powiedział Zayn
- Nie szkodzi – powiedziałam – Ale sms-ów mi nie czytałeś ?
- Nie, nie jestem taki – odpowiedział
- To dobrze, że tego nie zrobiłeś – powiedziałam
- A jest tam coś o mnie? – zapytał
- Nie – odpowiedział Louis
- A ty skąd wiesz co ona pisze – zapytał Liam
- Skoro wczoraj się spotkali pierwszy raz a Amy zostawiła telefon u Zayna, to jak miała pisać – powiedział Lou
- Louis ma całkowitą racje – powiedziałam
- Nie chce mi się tu siedzieć – powiedziała Darcy
- Chodźmy na jakąś imprezę – zaproponował Niall
- Niedaleko jest świetny klub. Idziemy? – zapytał Liam
Wszyscy się zgodziliśmy. W klubie byliśmy po 10 minutach. Poszliśmy zamówić codo picia, po czym usiedliśmy na wolnych miejscach. Po chwili Zayn złapał mnie za rękę i wyciągnął na parkiet. Na początku tańczyliśmy normalnie, ale gy dołączyła do nas Darcy z resztą chłopaków zaczęliśmy się wygłupiać. Po 2 godzinach byliśmy już po paru drinkach. Usiedliśmy przy stoliku, aby trochę odpocząć.
- Muszę do łazienki – powiedziała Darcy
- Idę z tobą – oznajmiłam
W łazience było pusto. Załatwiłyśmy swoje potrzeby, poprawiłyśmy włosy. Gdy wyszłyśmy podszedł do nas Zayn
- Amy możemy pogadać – zapytał
- Jasne – zgodziłam się
- To ja idę do reszty chłopaków – powiedziała Darcy
Zayn zaciągnął mnie do jakiegoś pomieszczenia. Nie wiedziałam co to jest.
- O czym chciałeś pogadać? – zapytałam
- Muszę ci cos ważnego powiedzieć – odpowiedział
- Co takiego?
- To – Zayn  złapał mnie w tali i pocałował
- Możesz powtórzyć? Chyba nie usłyszałam
Zayn znowu mnie pocałował a ja się mu odwdzięczyłam. Tą wspaniałą chwilę przerwał nam telefon
- Stary gdzie jesteś – dzwonił Liam
- A co się stało – zapytał Zayn
- Fanki na ciebie czekają
- Już idę – powiedział Zayn i rozłączył sie
- Musimy wracać – powiedział do mnie
- Ale tu jest tak fajnie. Nie możemy zostać? – zapytałam ze smutna miną
- Chciałbym, ale niestety musimy iść  - powiedział
Zanim wyszliśmy Zayn mnie pocałował. Gdy wróciliśmy chłopacy byli otoczeni fankami. Zayn do nich dołączył , a ja poszłam usiąść koło Darcy. Zapytała mnie o czym rozmawiałam z Zaynem. Wszystko jej opowiedziałam .  Ja zapytam ją czy między nią a Harry’m do czegoś doszło. Powiedziała, że nie. Po 30 minutach wracaliśmy do  domu. Chłopacy byli bardzo zmęczeni. Zayn i Harry postanowili nas odprowadzić. Wzięłam Zayna za rękę i weszliśmy do domu. Chciałam aby Darcy została Z Harry’m sama. Gdy tylko zamknęłam drzwi Zayn zaczął mnie całować. Po 5 minutach do domu weszła Darcy z Harry’m
- Musimy iść – powiedział przerywając nam Harry
Pożegnałam się z Zayn’em. Gdy chłopacy wyszli Darcy zaczęła się szeroko uśmiechać.
- Udało się? – zapytałam
- Ale co miało się udać?
- Przecież ja was tam specjalnie samych zostawiłam. Pocałował cie ? – zapytałam
- Tak i było fantastycznie – powiedziała – Widzę, że wy z Zayn’em nie szczędzicie sobie czułości
- On jest wspaniały – powiedziałam – Nigdy nie sądziłam, że spotkam kogoś takiego – powiedziałam, mimo tego że znałam go dopiero dwa dni.
- Ja też nie sądziłam, że spotkam kogoś takiego jak Harry – powiedział Darcy
- Oni są zupełnie inni niż piszą te wszystkie gazety – powiedziałam
Porozmawiałyśmy jeszcze chwilę i poszłyśmy spać. 


Proszę komentujcie :D Następny będzie jutro, bo nie zdążę go dzisiaj przepisać :)

5 komentarzy:

  1. Fajny :3
    zapraszam : http://lifewiththestars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaacie, świetniee. tak się rozkręca *___*
    Amy i Zayn - cudownie po prostu. czekam na następny kochanie < 33

    *directions

    OdpowiedzUsuń
  3. ohoho, świetnie! no i się rozkręca. :3 :*
    pisz dalej, pisz ! <3

    ada/paramorelove.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    Zapraszam na moje dwa blogi ;)
    Blog 1 - rozdział 28
    Blog 2 - rozdział 3 :D

    OdpowiedzUsuń