sobota, 17 marca 2012

Rozdział 6


- Zayn – usłyszeliśmy wołanie Harry’ego
- Co się stało? – zapytał
- Dzwonił Lou – powiedział
- Co chciał ? – zapytał Zayn
- Tak świetnie się bawimy, że zapomnieliśmy o próbie – powiedział – Za 30 minut mamy być na stadionie
- Chcecie poznać resztę zespołu – zapytał Zayn
- Jasne, że tak – odpowiedziałyśmy uśmiechając się
Zaczeliśmy biec ile sił w nogach. Na stadion dotarliśmy po 20 minutach.
- Jesteśmy – krzyknął Harry do pozostałych chłopaków
- Nareszcie – powiedział Liam – Myśleliśmy, że nie zdążycie
- Poznajcie się – powiedział Zayn – To jest Amy i Darcy, a to Louis, Liam i Niall
- Cześć – powiedzieliśmy
- Mam pytanie – powiedział Louis
Jakie? – zapytał Zayn
- Czy po za stadionem padał deszcz? – zapytał – Jak my jechaliśmy to nie padał
- Nie – odpowiedział Zayn – Czemu pytasz ?
- Bo jesteście mokrzy – powiedział Lou
- Byliśmy w parku i oblewaliśmy się wodą – powiedział Harry
- Czas zacząć próbę – przerwał Liam
- Wy możecie usiąść i obserwować – powiedział Niall
Próba trwałą około półtorej godziny. Chłopacy zeszli ze sceny i przyszli do nas.
- Jak nam poszło? – zapytał Zayn
- Świetnie – odpowiedziałyśmy
- My byśmy nie zaśpiewały lepiej – powiedziałam śmiejąc się
- Możemy to sprawdzić – powiedział Louis – zapraszam na scenę
- No właśnie zapraszamy – krzyknęli pozostali chłopacy
- nie pójdziemy stąd do póki nie zaśpiewacie jakiejś  piosenki – powiedział Harry
Weszłyśmy na scenę i zaczęłyśmy śpiewać, pierwszą lepszą piosenkę jaka wpadła nam do głowy.  Była to Rihanna – Orly Girl  . Po zaśpiewaniu zeszłyśmy ze sceny i podeszli do nas chłopacy .
- Było świetnie – powiedział Liam
- Wcale nie – zaprzeczyłyśmy
- Naprawdę było świetnie – powiedział Zayn
- Wy też tak sądzicie? – Darcy zapytała pozostałą trójkę
- Tak – odpowiedzieli  chórem
- Gdzie teraz idziemy? – zapytał Liam
- Zjadł bym coś – powiedział Niall
- Ja też jestem głodny – dodał Louis
- Może pójdziemy do Mc’Donalda ? –zapytał Harry
- Jestem za – powiedziałam
Reszta chłopaków też się zgodziła. Gdy byliśmy na miejscu usiedliśmy na miejscu i złożyliśmy zamówienie. Zaczęliśmy rozmawiać. Po 20 minutach otrzymaliśmy zamówienie. Zaczęliśmy jeść i kontynuowaliśmy rozmowę. W pewnym momencie Zayn dał mi małe pudełko.



Proszę komentujcie, bo nie wiem czy dodawać kolejny :/

9 komentarzy:

  1. faaaajnyyyyyyy!,:** :**.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej weź ten blog jest świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale może dodałabyś więcej opisów, uczuć? Bo jest tak za ogólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba Twój blog. Bardzo miło się czyta! Dodawaj następne. Jestem ciekawa co jest w pudełku które Zayn podaruje Amy ! :D ♥ Ada/paramorelove.

    OdpowiedzUsuń
  5. No dodawaj dalej bloog jest świetny nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ;D tw opowiadanie jest świetne <3 czekam na kolejny rozdział ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobree <3
    Dawaj kolejny :)
    zapraszam :http://lifewiththestars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i jak najbardziej TAK - pisz dalej. :D Czekam na kolejny. <3

    OdpowiedzUsuń